fullblodenicentrum

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emelie - 19 juni 2013 20:45

Innan jag körde till Klockan idag körde jag inom Stall Kilhult

och hälsade på Steelan och Lilleman, mmmmmmmm vilken liten gobit

och det blev mkt klapp, kel och kramande och pussande på den lille och han fann sig

stod som ett ljus vid min sida luktade igenom hela mig och nja

försökte ta ett smakprov emellanåt, gullegrisen.


Verkar inte gå någon nöd på dem två såg ut att trivas bra, särskilt Steelan som

trivs bäst när det finns mkt hästar runtomkring hela tiden och ngt som händer hela tiden,

då är hon lugn (kolugn)


Stannade hos Steelan och Lilleman över timmen men gud vad det var svårt att slita sig och köra vidare,

en sista puss, nä en till och en till...........ja ni kan tänka er en väldigt pussvänlig liten mule *trånar*


Längtar tills de får komma hem så jag har alla mina pållar hemma igen,

DÄR DE SKA VARA!!!


Blev som ni förstod inte så många bilder för jag hade händerna fulla med Lilleman i mängder,

bjuder på två iallfall, dock inga bra men men något!


   

Av Emelie - 19 juni 2013 20:35

Vilken dag, håller på att ramla ihop av trötthet, mest av all nervositet

och de där hjärtat som suttit i halsgropen tills Klockan var kollad jag jag själv fick se

på monitorn.


Kan äntligen (hoppas inget mer händer) dra en lättnadens suck efter alla turer

med Klockan, äntligen en fin blåsa med ett foster i, såg så fint ut på UL idag

och de gjorde mig så glad, nästan så jag stod och lipade av glädje,

jag vet inte klokt (får skylla på sömnbristen idag)


Så idag är Klockan på dygn 27, kommer kollas igen vid 90 dygn precis som

Leo kommer göra men jag är så otroligt glad att det inte går att skriva ner i ord,

glad lättad tacksam är bara några av dem............


Såklart blev det ett varmt välkomnande i hagen av både Leo och Wilma,

nu hoppas jag hon klarar gå på sommarbete också men de får tiden utvisa.


Vi kör en liten bildbomb a la Klockan!


         


På bilderna ser hon inte ut att ha svalt en tunna men det syns irl     

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards