fullblodenicentrum

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Emelie - 18 juni 2013 22:02

Hittade denna bilden på Klockan som åring, snygging redan då   



Hon är sig lik, och man känner igen henne direkt lillskruttan.

Av Emelie - 18 juni 2013 14:07

Ja imorgon gäller det i dubbel bemärkelse.


Klockan ska HEM och även kollas på dygn 27 så det finns ett foster i blåsan oxå,

Leo kommer oxå kollas imorgon och för henne landar vi på dygn 31,


såååå spännande så jag hade inte mage till att sova idag fast jag kommer

behöva det inatt, men men that´s life!


Så om allt faller rätt ut även denna gång på ul kommer

Leos bf vara 19 april

och

Klockans bf den 23 april


Om jag är nervös.................håller på att krypa ur skinnet på mig själv känns det som   


Då jag inte har någon ny bild på vare sig Klockan el Leo bjuder jag på denna otroligt söta istället.


Foto: Good MorningSubmitted by Sally BroughtonThis is a photo of my young boy Cody at 2 days old. He was laying on his mum's breakfast and she was not impressed. Cody is a Thoroughbred x QH paint. He is now 18 months old and has the most gentle soul. He will let everyone do what they want with him: lay on him while he sleeps, sit on his back, sleep with him. We are so proud of him and his little paddock brother Harry who is the same age. They are the first foals we have ever raised.


Nawwww sötnos där!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards