fullblodenicentrum

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Emelie - 30 april 2013 17:51

I yngre dagar hade jag ett par mountain horse skor

bruna med gröna detaljer, de skönaste ridskorna jag haft.


På de mest för mig iallafall osannolika ställe hittade jag idag

dessa skor fast svarta och dagen till ära HALVA PRISET.


Jag är lycklig, älskar dessa skor!


 


Av Emelie - 30 april 2013 15:51

Kanske inte så kul alltid för den som får den stora äran att ta hand om 

MINA hästar av olika anledningar och idag var inget undantag,

tog en oannonserad sanbb visit inom Klockan och spanade in läget.


Stod själv i en STOR fin grön hage bredvid åringarns hage kombi lösdrift

så sällskap hade hon andra sidan staketet.


Kände igen henne direkt jag kom körandes, hennes lite kast med huvudet och

lite småskutt, hi hi precis som hemma   


Kom i full galopp mot mig och grinden när jag kallade på henne

lukta, smaka och buffla lite och bara mysssssssaaaaaa.

Usch vad man saknar dem, MEN nu är det nedräkning tills hon 

äntligen kommer hem igen min lilla fina Klockan.


Vi kör en bildbomb på henne, inga modellbilder men 

ack så roligt ändå.


            


Av Emelie - 30 april 2013 09:53

Morgonstund har guld i mun

allt är fix färdig bara lasta damen om en halvtimme och sen bär det iväg

mot dejten.


Sista morgonen med "gänget" på ett tag, men det går fort, snart hemma igen

man får tänka så.


 



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards