fullblodenicentrum

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emelie - 8 april 2013 19:55

gammletanten fastnade på kort idag i eftermiddagssolen

som värmde våra frusna själar.


   


Ojdå vilka urusla bilder, ja ja hon fastnade iallafall, mer än vad matte oftast gör

när kameran kommer fram   


Av Emelie - 8 april 2013 19:41

blir man av att solen skiner och värmen börjar ge sig tillkänna.

Tur herr grålle är snäll och vaktar mig!


  




Av Emelie - 8 april 2013 15:41

Ja hingsten jag först kollat på till Klockan 

ställdes i Danmark så nu går valet istället till

den här killen


SWING THAT CAT


 


Kommer lämna Klockan på fredag och det ska bli mkt spännande

och se om detta faller rätt ut och självklart om jag får hem ett dräktigt sto   


Här kan ni se filmen på hingsten "Katten" när han vinner Svenskt Derby 2008




Av Emelie - 8 april 2013 15:37

Ha ha ha, nä skämt o sida, lilla Steelan ja hon är som en

uppblåst ballong nu, kolla själva!


 



 

Av Emelie - 8 april 2013 11:51

Ja förmiddagen har gått åt till att tvätta och skrubba

Steelans box och "dessat" den så nu är den så blänkande ren och med förhoppningsviss lite mindre

bakterier och annat man inte vill ha i en fölbox.


Fy f*n vad en box kan bli skitig på ett år knappt, urk säger jag bara.

Nu ska boxen bara torkas sen fyllas med lite nytt fräscht spån i botten och sen ett

tjockt tjockt lager med halm som hon kan gosa i på natten. 


Så här såg damen i fråga ut i morse när jag tog ut dem.


Dygn 302


   


Tanten är som vanligt, äter och vilar, fölis är ganska lugn men buffar till om man trycker lite lätt

på magen så visst gör den sig påmind ibland :-)



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards