fullblodenicentrum

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Emelie - 11 april 2013 21:29

på lilla Candy som också skulle provas, 

gud vad läskigt de är att skumpa runder på en så liten liten pålla


Men dagens till ära kom lilla mamma en runda och kunde fota lite,

ursäkta illa sits i sadeln lite snett och vingt, men de bjuder jag på   

kan ju bjuda er bloggläsare på lite skratt.


Blev inger bock idag dock märks det ju att hon blir lite 

"fundersam" vem/vad som skumpar på hennes rygg, skritt är ju inga problem

o galoppen ja den bockade vi oss igenom igår.


Men får hon bara göra detta några gånger till så tror jag hon är 

precis lika cool som i allt annat hittills.


     

Vad vi hittade på här??? Ingen aning en riktig FULBILD iaf men de bjuder vi på

 

O ursäkta mitt minspel men tror jag muttrar på mamma min faktiskt i detta ögonblick,

hon och touchtelefoner går inte riktigt ihop (ursäkta mamma men så är det faktiskt)


Av Emelie - 11 april 2013 13:16

Hittade denna annonsen på blocket, vilken söt liten prick.

Undra hur ett eventuellt föl hade kunnat se ut med Wilma som mamma???


http://www.blocket.se/vi/46372243.htm


Tänkt er en liten dunboll som inte är två lortar hög   

Av Emelie - 11 april 2013 00:14

Hi hi hi täcken som egentligen var till "gammeltanten" ja de var för stora så

de är nu istället fina Klockans och visst passar de henne bra   


 

Ovan ett rosa (jag vet jag gillar inte rosa men mamma övertalade mig) fleecetäcke

nedan hennes fleecefodrade regntäcke, väldigt stor 145:a må jag säga när det passar

en häst som i vanliga fall har 155 i täcken. Fast jag hade redan tänkt köpa ett likadan

till Klockan men nu får jag köpa en storlek mindre istället till gammeltanten.

 

Blev ett lyft på en redan snygg pålla   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards