fullblodenicentrum

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Emelie - 4 april 2013 17:26

Lilla candys tur var det idag, började med att longera henne lite

och OJ OJ OJ vilken energi den lilla flickan hon har,

öronen fram hela tiden och blev lite bock som fick mig i skratt.


Så härligt att vara igång igen, och när jag kollade in Candy såg hon ut att

gilla det också, alltid glad och go och på rätt humör.


Blev som sagt några varv i linan sen åkte pallen fram och vi skrittade runt i paddocken

idag, och idag tog hon "kommandona" direkt och förstod vad jag ville. Sen är de ju alltid bra

att förtydliga med rösten och de gör jag (ligger inbyggt på mig)


Märkte gon blivit lite rundare runt magen nu under "vilan" hon haft, dock 

tror jag hon är inne i växtfas igen för hon rent ut sagt ser för jäklig ut, men de

är ju lite charmigt det med, på väg mot tonåren i full fart.


Bjuder på bilder på lillflickan från idag, och ja kolla bortom de smutsiga fönstret   


     


Man börjar vänja sig vid att sitta på denna lilla men de ser för jäkla roligt ut kan jag

tänka mig, tänk er en liten pålle på 152 cm och långa jag på 176 ha ha ha   

Ni får skratta, de bjuder jag på   


Känns som att lillflickan är redo att ge sig ut på lite äventyr, hmmm !!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards