fullblodenicentrum

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Emelie - 29 april 2013 20:02

Precis så är det man väntar alltid på ngt här i livet,

är det inte en tid som ska passas så väntar man kanske på en kommande tillställning eller

som jag både på ett föl och en kommande dräktighetsudnersökning.


Steelan ja hon går här hemma, snart rullar hon istället, som en tunna

äter inte så mkt vilar för det mesta.


Leo, låter det bättre än gammeltanten????

Hon ska till sin dejt imorgon ska lämma henne vid middag ska bli 

väldigt kul och måste ju passa på att kolla in hingsten irl, kanske ett kort eller två ????


Kommer även kvista inom lilla Klockan och se så allt är väl med lilla vännen,

' blev kollad för hingsten i lördags och slog då ifrån sig så nu blir det en 

lååååånnnnnngggggg väntan tills 17 dygns kollen, alla håller väl tummarna för mig (oss, henne)


Wilma anländer på onsdag morgon, ska bli skönt att få hem henne igen, såklart saknar man sina 

pållar när de är borta även om det är mkt jobb. Dottern kommer bli eld och lågor och en liten present till

henne eller eg till Wilma ska plockas fram då oxå, hi hi hi!

Lovar att återkomma med bilder på vad det är :-)

Kan ju ge en ledtråd ; SÄGER TJEJIGT och är till hästen, hi hi hi!


Pratat lite med rf som jag är med i också och nu är jag ett steg närmare en 

hopplektion i veckan, och de ska bli roligt,

hoppas herr grålle också kommer tycka det så småningom.


Nähä om man kanske skulle ge sig ut istallet och pyssla lite till innan kvällen verkligen gör entré

igen, dagarna de bara försvinner nu tycker jag, hinner inte med ett skvatt och jag blir skvatt tokig!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards