fullblodenicentrum

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Emelie - 22 april 2013 15:10

Så kan man nog sammanfatta denna dag än så länge.


Gått igenom paddocken med tråden och satt nya isolatorer och nu är det bara en 

lägre tråd som ska dit, sen är även den redo för lilla Wilmas återkomst.


Även gett mig i kast med ännu en hage, rensat den från pinnar, alla hemska stenar!!!

och kollat igenom alla stolpar, och tråden så det inte ligger emot ngnstans, eller sitter löst.

Återstår bara att jämna till, sen ska det sås lite på de värsta ställena,

allt för att de ska bli grönt och grannt och att pållarna se ska få en 

bra så småningom hösthage, långsiktig planering är de bästa!


Lite foder idag igen, men jag hade sån tur och en snäll mamma som ändå skulle köra förbi affären

så hon kom inom och hämtade min "önskelista"

så jag slapp köra ens ärende för det.

Uppskattat som attans.


Ska städa lite i där jag har hösilaget och göra plats till "lite"

halmbalar som ska hämtas till Steelans box.

Känns som att de börjar bli trångt med allt här hemma, hmmm bygga ut????

större sadelkammare hade jag också velat ha och ett nytt fräsch foderrum,

ja tack???????? Gubben säger nog NEJ TACK!!!   

Av Emelie - 22 april 2013 09:00

Jag utlovade igår lite bilder på fina lilla fuxflickan

Butterfly Dream och här kommer de




            

  


Filmade själv upploppet men som sagt med mobilen så inget jättekvalite men iallafall,

kul och ha för en annan :-)



SJÄLVKLART gick jag ju bort till stallet efter och hälsade på LILLA SÖTA CANDY,

så mjuk och gö var hon lilla flickan, nyduschad och av med mkt vinterpäls.


O det var så man ville haft släpen med sig och tagit hem henne igen :-(

Men hon är inte min längre och jag är glad att jag får komma och hälsa på och klappa och pussa som

jag vill för man är alltid välkommen och det är jag jätteglad för!


   

Ursäkta den blev lite mörk, jag stod inne i boxen och glömde sätta på lampan på kameran :-(

Men man ser henne lite iallafall den lilla skruttan   



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards