fullblodenicentrum

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Emelie - 21 juni 2015 19:38

Spindelben fick imorse ut och ta en promenad på asfalten precis som igår och

dessutom fick han smaka på lite gräs i kanten, mums tyckte han

och ville inte alls gå in igen när de började småstänka.


 


För Goldens del red vi bort till utebanan som var dränkt till 1/3 av vatten

så förutom att öva på allt basic så blev de vattenträning,

ganska nöjd med honom idag då han kämpade på tappert,

svårt såklart att ens vara i närheten av en form i galoppen i höger varv, som är hans svaga men

jobbar på desto bättre i traven och skritten i samma varv. Likså har jag llite problem få honom med

mig när jag rider i en åtta, men bara hard work så kommer de oxå.


Så här loj är han idag, obefintlig rumpa så man kan undra vad han jobbat med innan.


 


Har iallfall nått ett mål och de är när han skrittar avslappnat så trampar han nu faktiskt över

vilket han inte ens var inärheten av innan och i traven så trampar han iaf i sitt eget   


Tänkte vi skulle ut i backarna och galoppera nu i kommande vecka och

sen så smått introducera honom för studs.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards