fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Emelie - 5 juni 2015 22:34

Idag blev Candy och Stjärnan körda till sommarbetet och

jissa om jag hade två lyckliga hästar som inte riktigt visste vart de skulle börja.


Underbart med tillgång till naturbete.


             


Nu ligger anvaret på min mamma att kolla till mina två godingar på betet MEN

om jag känner mig själv kommer jag ändå köra dit bara för att titta och klappa lite.


Nu hoppas vi värmen håller i sig lite så Candy iallafall kan få vara nakenfis ett tag framöver

annars får man köra skyttetrafik för att lägga på och plocka av regntäcke

JAPP, jag har porslinshästar::::::::::::::::::   

Av Emelie - 5 juni 2015 22:30

Här kommer lite blandade bilder från gårdagen som jag inte hann lägga in

igårkväll.


               


Av Emelie - 5 juni 2015 07:30


Egna uppfödningar


Reference Chilli 

f 2015

(SWB)


e: Red Hot Chilli 1285

u: Reference Watch ue: Bosun´s Watch


En pigg kavat mkt busig hingst föddes på dygn 352. Väl värd sin väntan.


 


_____________________________________________________________


Reference Cat

f 2014

(engelskt fullblod)


e: Swing That Cat

u: Reference Watch ue: Bosun´s Watch


En brun liten "Stjärna" var de som förgyllde oss på dygn 337

nyfiken men väldigt avvaktande.


 

 

                                                  



                                                  



                                                  



           


Cello (SÅLD)

f 2014

(engelskt fullblod)


e: Black Diamond

u: Leonore ue: Nicolotte


Pigg och kavat mörk brun liten hingst född på dygn 337

full fart redan efter ngn timme.


 

                                                  



                                                  



                                                  



        


Amazing Steel (SÅLD)

f 2013
(halvblod)


e: Rambo 910

u: Stainless Steel ue: Shining Steel


Korrekt högrest livlig hingst som är full med energi

född den 14/5 på dygn 338.


 

 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards