fullblodenicentrum

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Here we gooooo

Av Emelie - 20 juli 2013 17:23

Ja lilla Wilma har numera nyverkade hovar,

riktigt nöjd om jag själv får säga det   


Firade detta med att bli ihopsläppt med Pintor, iof inget jag är jätteglad över

men för att få grållepålle att gå ut i gröna gräset och ÄTA av de så får jag prova.


Så här lycklig blev hon när jag ropade på henne efter att ha öppnat upp till hans hage.


     


Här sätter hon av mot honom då hon fått span på att han finns vid grinden.


Och efter ett tag när jag kikade ut i hagen mötes jag av denna synen som gladde mig mkt!


     


Lite hopplös är han dock för så fort man visar sig så kommer han på studs, i tron om att kanske 

få komma in till sin box istället.

 
 
Cicci

Cicci

23 juli 2013 22:35

Haha va kul för honom o få lite sällskap :) vilka härliga Bilder :)
Hihi han kanske fyller sitt behov med den sociala biten hos matte? (Tyvärr är det beteendestörning hos många hästar men dock vanligt )
KramC

http://www.bonnaliv.wordpress.com

Emelie

23 juli 2013 22:51

Hmmm ja visst kul han gillar matte men önskan om att han ka ha ett bra sällskap i hagen som han trivs med hade jag gillat mer om jag ska vara ärlig ;-)

Går bättre och bättre med wilma i hagen nu men han står fortfarande mkt vid grinden istället för att äta gräs i hagen ihop med henne *suck*

Kram Emelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 februari 2017 13:38

Idag var jag så ÄNTLIGEN uppe på Hillens rygg igen.   De är 1 år och 9 månader sedan sist jag satt på honom, men han är densamma Ferrari som innan frånsett en diagnos av KS med pålagringar.   Satt upp på honom i paddocken men red rätt sn...

Av Emelie - 7 februari 2017 19:05

Vinterlandskapet är tillbaka till min förtret, bara bita ihop o härda ut,snart Snart SNART kommer våren (förhoppningsvis)   Hillen o Bella var ute på promenad i snön, tror båda hästarna uppskattade de och jag fick min dagliga motion avklarad ...

Av Emelie - 5 februari 2017 19:33

Äntligen är denna guldklimp åter hemma efter två år i annan ägo.         Är ställd på lösdrift med tanken om att han ska röra sig mkt o ha fri tillgång på grovfoder.   Iklädd pyjamas för att inte frysa men tror han kommer klara detta br...

Av Emelie - 26 januari 2017 01:30

Tid och motivation har varit en STOR bristande faktor blandat med ett extremt tungt år (2016) med många tunga beslut och många nederlag på alla plan.   Mitt bloggande har uteblivit iom detta. Skriver här igen då jag ser att ngr är inne o kol...

Av Emelie - 12 juni 2016 12:40

Divan fick två dagars ledig istället för en dag, men hon klagade absolut inte, och samtidigt en bra test för att se om vi var tillbaka på ruta ett igen, eller om de gick att plocka upp ridningen där vi avslutade.   Som ni ser på filmen så beh...

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards