fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Emelie - 2 juli 2013 21:35

Jag är ju så glad att de är hemma så

ja ni får stå ut helt enkelt, sorry ;-)


   

O lite spännande med en boll och ännu roligare och ja lite läskig va den när den rullade, dock

än så länge ganska bitsäker :-)

Som sagt ska bita på precis ALLT !!

     

Fina mammahästen oxå på bild såklart!

   

Av Emelie - 2 juli 2013 12:40

Ja på stationen blev Lilleman även kallad för Fantomen,

då har har de mörka ringarna runt ögonen precis som Fantomen har :-)

Ja visst why not kärt barn har många namn sägs det.


                        


Mkt beröm har jag fått för honom och ja Ann hon blev helsåld på honom och tyckte han var en sån charmerande

liten kille, en sån man fastnar för direkt och jag säger definitivt inte emot henne.

Han var välkommen på hingstbete nästa år om jag ville och inte hade ngn annan plats till honom.


Ja vi får se vad som händer med Lilleman om han blir såld eller stannar kvar ???!!


Nä minsann nu kör vi en bildbomb på honom eller vad tycker ni ??!!!


               


Underbara lilla gobit, matte är lycklig att han är hemma så man kan pussa på han precis när man

känner för det, dvs i tid och otid   


Av Emelie - 2 juli 2013 12:37

Ja väldigt lycklig blev jag när beskedet kom via telefon igår att

Steelan är konstaterad dräktig på 17 dygnskollen igår.


Såklart körde jag och hämtade hem både Steelan och Lilleman direkt.

Skönt att nu ha dem hemma och skönt att hon tog sig på första, precis som förra året.

Säkert ett sto som är lätt för att få dräktig nu hoppas vi att den håller sig kvar oxå.


 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards