fullblodenicentrum

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Emelie - 14 juli 2013 20:43

på de tre små vännerna på bete iallafall och de känns skönt.


Verkar som de gillar den mer kuperade hagen för idag när jag och barnen kikade dit en 

runda på eftermiddagen stod de inne bland träden där de gjort gångar, riktigt svalt och skönt där

inne bland träden så jag förstår deras val.


 


Glömde kameran hemma så de får bli en bild från i fredags när vi kvisade inom hela familjen

och de är Klockans öron som oxå fastande på linsen då jag stod och kliade henne samtidigt

som jag fotade stora flickan, gubben och lilla Wilma :-)

Av Emelie - 14 juli 2013 20:33

Ja den där igångsättningen med Pintor, den går långsamt tyvärr.

Finns i tanken hela tiden men att få tid i praktiken är just nu svårt.


Jag hade hoppats på en tur idag men tiden sprang ifrån oss då

vi tagit igen lite annat med hus och trädgård sen senaste tiden.


Lite bilder får jag bjuda på iaf eller vad tycker ni ????


 

(Bilden ovan)

Detta är en vanlig syn i hagen där grålle går, står alltid och häckar vid grinden, gräset lockar inte

jättemkt, men tar man sig tid att gå in i hagen och hålla honom sällskap som nedan då hänger han

på och börjar mumsa, sällskap va det ja (IGEN)

   

Gubben har varit flitig och gått med trimmern i hagen och slått ner allt högt sly och annat "skit",

så nu har de kommit nytt fint gräs, de där fina som de brukar älska men inte grålle *suck*,

om man nu inte gör honom sällskap i hagen det vill säga.

Av Emelie - 14 juli 2013 17:32

Fick ett mms med en bild på Candy när hon tränar,

och allt verkar flyta på fint med hennes träning och kvalet närmar sig

för hennes del, ska bli väldigt spännande.


Visst är hon tjusig lillflickan, och visst ser hon ut att gilla det.

Hon har verkligen växt i sig och ser alldeles bedårande ut. (nu är jag partiskt jag vet)


 

Ja ni känner väl igen henne ???? 


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards