fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Emelie - 5 juli 2013 16:48

vilken miss.


Ja så är det, i förgår testade Lilleman matte så det stog härliga ting om det, men

ack ack så denna matten här bakom datorn hon ger sig inte och vinner ALLTID.

Så även denna gången fast jag fick leja in mamma till att hjälpa till.


Han ville inte jag skulle ta på honom grimman, slängde sig bakåt, reste sig och lekte allmänn

vilding såklart för att se om han kom undan, så de slutade med att mamma fick hålla och

jag sätta på och ta av grimman några gånger, och vilken trumpen liten föling jag hade

i de läget, såg så putt ut så jag kunde inte låta bli att tycka lite synd om honom.


Nu är de inga problem igen lätt som vanligt står still när jag sätter på och knäpper,

ja han skulle bara prova/testa mig såklart och de gör ju alla, ibland kanske man kommer undan ???


Äsch nu struntar vi i det och kör en liten bildserie på liten istället :-)


                 

Av Emelie - 5 juli 2013 13:45

fann denna länk via ett forum,

ni som är känsliga gällande hur man behandlar hästar/ponnyer

kolla INTE denna.


Hur kan man behandla en sån liten stackars häst på de viset,

läste vidare att de jobbar inom erotikbranschen ja ni läste rätt!

Vad som skrivs är att hon har åkt fast och att de jobbar för att alla inblandade ska 

åka fast. Att de finns en marknad för sånt här skit ????

För en annan helt obegripligt!


https://www.facebook.com/photo.php?v=173061456208690








Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards