fullblodenicentrum

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Emelie - 30 januari 2013 15:50

Ja man kunde ju lika gärna ha en ishall dom trädgård idag,

vilket skitväde rent ut sagt, regn o blåst och töväder ja det är rena isbanan

här hemma på tomten. Nästan så man skulle ta på sig skridskona istället för skor.


Provade longera Candy iallafall då hon är barfota, gick väl si sådär, hon sprang runt volten fint i båda varven

dock inte riktigt helt avslappnad då hon säkert kände av halkan lite i snön trots allt.


Blev bara några varv i höger och vänster men hon vet vad som gäller och kan stopp och skritt

vs trav genom att man smackar, pratar osv.


DUKTIG FLICKA!


Blev lite blöt så hon fick faktiskt väldigt tidigt idag komma in i boxen men hellre de n att hon står ute

och fryser nu efter. Som sällskap kom även hagkompisen Pintor in o ja, han verkade 

faktiskt ganska möjd över att få komma in även om inte klockan är mkt idag.


Imorgon nya tag då barnen är på dagis   

får bara bli ngn timmes sovande på förmiddagen för mig efter min natt men

sova kan man göra en annan gång, inte sant !!!???!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards