fullblodenicentrum

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emelie - 22 januari 2013 15:21

väder, nästan uppe på nollan vid middagstid idag.

Visserligen ingen sol men vindstilla och riktigt uppfriskande.


Blev en tur på grållen idag, lugnare i både stall och ridning idag

tror han brallade av sig lite av energin igår.


Testade mig lite idag, om jag var med på noterna, ha ha ha

men jag var vaken   för en gång skull, så där gick han bet!


Grannen här hemma ringde igårkväll och sa att han skulle hugga/fälla ner lite träd idag

så jag visste iom att de angränsade till deras hage, SNÄLL o OMTÄNKSAM granne!


Så efter turen låg där ju massa björkar och ris som inte brukar ligga vid vägen och så stod

han och hans far på vars en sida om vägen och med motorsågen (avstängd) och de var

ju DÖLÄSKIGT   


Ja kunde inget annat än att skratt, han blåste upp sig och frustade o småskuttade

men han vände inte om utan gick förbi lugnt och fint men verkligen på helspänn,

ja de är roliga ibland om de nu va så läskigt förväntar ju jag mig iallafall lite motstånd när jag ber 

hästen gå förbi/passera det LÄSKIGA, men inte.


Imorgon en ny dag och då får han nog gå i linan som det ser ut

i planeringen. Får se om jag kan få en bra bild på honom då oxå.


Nä nu är det till dagis som gäller, kidsen ska hämtas här kan man inte bli sittandes !!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards