fullblodenicentrum

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Emelie - 20 januari 2013 12:04

visas idag på TV4 Sport nu kl 12.30

ett måste för alla oss som är intresserade av galoppvärlden och även 

intresserade av att köpa en andel i någon av de fina hästarna som ingår i året riksgalopp.


Jag har ju min favorit har ni det ???? Kanske jag är något partiskt   

då två av mina hästar här hemma kommer från en av rikstränarna, ja ja klart man får vara partiskt

nja lite iallafall!


Idag händer inte allt för mkt, gubben är iväg och i em ska det hämtas hem 

små höensilagebalar för hagarna till pållarna, slipper detta farandet fram och tillbaka med "byttorna"

i tid och otid, mina hästar krattar ut så mkt så jag lägger bara in lite åt gången och får på så

stt fylla upp med hö ngr gånger om dagen :-( 


Jag hoppas det fungerar med små rundbalar, skulle jag nu få för mig att ställa in en stor

ja då är ju såklart vädret inte på min sida och balen kan kasseras efter ett par dagar, inte så roligt.


Fördelen med minirundbal, de klipper de i ett nafs plus att jag hoppas på "lite" spill

men vi får se !!???!!!


Ingen bild heller idag, hmmmm undra vad jag pysslat med egentligen ???


Ja ja ny dag imorgon och nya tag   

man kan inte alltid ligga på topp.




Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards