fullblodenicentrum

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emelie - 4 januari 2013 14:12

blev det en stund vid middag för Steelan innan regnet

som nu är på 208:e dygnet!


Inte mkt hon orkade stackarn men lite bus blev det

sen va det åter till maten!


Några bilder bjuder vi på iallafall:-)


 


 


 


 


Lite mer musklad så hade hon varit en RIKTIG PUDDING !





Av Emelie - 4 januari 2013 11:49

inhandlades idag, jag vet jag är hopplös!

Jag skulle ju inte köpa ngt mer *suck*


Blev en liten tripp till Hööks i förmiddags efter att stallet var fixat och färdigt.

Några CRW Massolin fanns inte kvar, trodde jag dock inte heller men ibland kan

man ju ha tur, inte jag dock:-(


 


Blev ett nytt blått schabrak till Pintor och en grön grimma som kommer matcha hans täcke framåt våren.

Klockan fick ytterligare ett fin rött schabrak och matchande sen och kotskydd.

För att bryta av det röda slank det med en lila grimma till henne också.


Blev även lite smått och gott (bra att ha) med sig hem utöver ovan

bland annat en sån där Tastie man hänger upp i boxen med smak av äppel

hade tänkt hänga den i Klockans box så hon är lite sysselsatt, se om den uppskattas eller ej:-)


O ja det blev ett ihopsläpp av Candy och Klockan tidigt imorse och roligt hade de två

busungarna, dundrade fram i hagen med lite bock och bus inblandat och såg

så där lyckliga ut som bara hästar kan se ut ibland:-) Härligt!


Såklart i min trötthet hade jag inte kameran tillhands, så typiskt mig

hade säkert blivit några bra bilder annars.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards