fullblodenicentrum

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Emelie - 9 januari 2013 18:53

jag låna bett Pintors bett till Klockan.


Äntligen kom paketet idag med saker jag beställt till Klockan

o ja det går verkligen i rött:-)


O sadelgjorden, ja den kommer på fredag, så snart snart

kan vi ta den där premiärturen i skogen vi två:-)

LÄNGTAR!


 


Alltid bra att utöka med lite borstar, matchande nu oxå:-)

Av Emelie - 9 januari 2013 09:14

tummen loss igår.


Har tänkt sen Klockan kom hem att skruva fast plankor som täcker väggen helt mellan

Klockan och Pintors box, men man blir ju aldrig färdig!


Men igår så hände det!!!! Har du äntligen blivit färdig att skriva upp dem och det blev

kanonbra, lite mörkt i Pintors box trots belysningen men jag "återanvände" staketplanken vi plockat ner

så det blir till att måla om dessa i ljusare färg till våren/sommaren.


Nu är det som de ska i stallet igen, lugnt, tyst inget sparkande

eller huggande efter varandra och speciellt vid maten.

Båda de två vaktar sin box till tusen och åter tusen, men nu är det lugnt och de

kan ta det lugnt och vila i "sin" box och inte bry sig om grannen:-)


SÅ NÖJD MED MIG SJÄLV

(ja vet lite skryt  )


Fick ringa posten igår och kolla vart mitt paket tar vägen, blivit liggandes trots att jag

bokat utkörningen, men iDAG kommer det äntligen!!!!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards