fullblodenicentrum

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Emelie - 3 januari 2013 21:49

Jag finns, jag finns !!!!


Jätteduktig på gången nu, man kan inte tro att hon bara gjort det nu i 

ca 1 1/2 vecka.


Står lugnt och stilla och bara MYSER

man kan borsta och klappa i oändlighet och de är nästan så hon emellanåt 

slumrar lite i gången, sen helt plötsligt vaknar hon igen oh

och studerar en eller försöker tugga lite på repet:-)


Sadeln åker på henne var och varannan gång och spänner gjorden

inget hon bryr sig om, men alltid bra att göra ändå BARA FÖR ATT:-)

Jag hoppas min nya gjord kommer snart så vi kan ut och traska

lite i terrängen här hemma. Vidga hennes vyer lite:-)


Hon är väldigt nyfiken på min andra lilla, nu 2 åring OJ OJ, och de är precis

lika busiga Candy och Klockan, så jag tror jag ska släppa ihop dem en dag

så de får busa lite ihop, jag tror de kan vara kul för dem båda.


När de nya sakerna kommer till Klockan ska jag återkomma med en bild på henne i full mundering:-)

så får vi hoppas hon vill bli fotad........fast man vet aldrig säkert med dem:-)

Av Emelie - 3 januari 2013 15:04

väg nu, längtar!!!!


Ska bli kul och få hem sakerna jag beställt till Klockan

Jag hoppas verkligen hon blir fin i rött och bling:-)

Får se om hon vill modella lite bättre än Pintor, när sakerna kommer hem.


Såg att rean på Hööks börjat iag oxå, ja där finns visst mkt

man skulle vilja shoppa

Och de där CRW massolin stövlarna är ju bara så FINA !!!!


Fanns några fina schabrak i läckra färger

som rött, äppelgrönt och syren som jag gärna köp:-)





Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards