fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Emelie - 2 januari 2013 20:48

all ära, men inte *f..* alla dagar!


Ja nu spyr jag lite galla över mina "danska grannar"

som nyårsaftonsnatten inte sköt en enda raket

men igår sköts det små knasster hela dagen lång

och ikväll när jag leker med min snart 2 åriga dotter i storarummet

hör en

RIKTIG KNALL !!!!!!


Springer till ytterdörren och ser mina "kära" danska grannar med barn smällaoch skjuta upp

riktiga raketer som både låter ordentligt och sprakar i luften, 

OCH HÄSTARNA UTE I HAGEN !!!!!!!


Då blev jag förbannad, rusar ut och får lämna min dotter som nu storgråter

i hallen och skrika åt dem att sluta,


OJ URSÄKTA VI TÄNKE INTE fick jag som svar, vad i HELVETE !!!!!


Hur lätt är det att hämta skärrade hästar och dessutom få dem att gå åt de hållet de

smällt, inte lätt och dessutom med vetskapen om att jag fick lämna min dotter själv i huset med hunden.

Det var länge sedan jag blev så förbannad men idag fick jag NOG!


Finns det ingen respekt längre???? Jag och min familj bor här året runt medans de

har sitt semesterhus här, visar man ingen respekt längre?????


Så ikväll har jag haft fyra skärrade hästar IGEN, huuu.

Ser jag en uns skråma på mina små vänner ska DE få höra detta!!!!!


FY FARAO FÖR RESPEKTLÖSA GRANNAR !!!!!!

IDIOTER !!!!

Av Emelie - 2 januari 2013 14:13

matte nu har du gått för långt!

Jag tror det var vad Pintor tänkte idag när jag skulle få till ett bra kort på honom

i sitt matchande gröna set (träns, benskydd och schabrak)


Ha ha ha jag tanken var ju fin, att visa upp honom men blev inga "fina fotomodell" kort precis

ja ni ser själva:-(


 


 


Blev en tur i skogen idag, känns bättre och bättre att rida honom.

Orkar inte bära sig hela tiden men nu "försöker" han iallafall redan från början av rundan att jobba rätt

istället för efter halva, så visst på rätt håll är vi!


Grönt är skönt och så även vädret idag! Ljust ute, inget regn och ingen blåst

Vi klagade absolut inte idag!


Och visst är han fin i grönt!??!!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards