fullblodenicentrum

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Matchning Leonore - Black Diamond

Av Emelie - 20 maj 2013 18:44

Black Diamond
SE-93-BK
National Zenith
US-APR-77-BR
Secretariat
US-MAR-70-CH
Bold RulerNasrullah 
Miss Disco 
SomethingroyalPrincequillo 
Imperatrice 
Ciboulette
CA-61-DB
Chop ChopFlares 
Sceptical 
Windy AnswerWindfields 
Reply 
La Creole
US-MAY-83-BR
Best Turn
US-66-B
Turn-ToRoyal Charger 
Source Sucree 
Sweet ClementineSwaps 
Miz Clementine 
Mild Deception
US-70-BR
BuckpasserTom Fool 
Busanda 
NatashkaDedicate 
Natasha 
Future Litter 
 Leonore
SE-MAY-03-B
Nicolotte
UK-FEB-91-B
Night Shift
US-80-B
Northern DancerNearctic 
Natalma 
CibouletteChop Chop 
Windy Answer 
Nicoletta
UK-75-B
BustedCrepello 
Sans Le Sou 
Violetta IIIPinza 
Urshalim 
Clan Campbell
-9x-B
Lyphaizia
US-MAR-85-B
LyphardNorthern Dancer 
Goofed 
KlaiziaSing Sing 
Klainia 
Chrysicabana
UK-80-B
Home GuardForli 
Stay At Home 
CopocabanaPetingo 
Argentina II 



Percentage of different ancestors in the first six generations 86% 
18% Ciboulette 3*4 9% Northern Dancer 4*5 7% Bold Ruler 4*6
 6% Nasrullah 5*6*6 4% Princequillo 5*6


Så här ser de ut med matchningen Leonore och BD (Black Diamond)


Fölis (förhoppningsvis) kommer bli ett fullblod men avlad för

fälttävlan/hoppning (dvs gå som ridhäst ej galopp)


Ska bli spännande om ett år och se om valet blev RÄTT!


 
 
Cicci

Cicci

21 maj 2013 00:34

Ja du smider planer inför framtiden :) gött o se :)
KramC

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

Emelie

21 maj 2013 09:23

:-) Planer har man alltid men de ska finnas tid och utrymme för att kunna förverkliga dem oxå (pengar oxå kanske ska tilläggas)

Men jag har alltid en tanke med dt jag gör/valet som görs:-)

Kram Emelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 februari 2017 13:38

Idag var jag så ÄNTLIGEN uppe på Hillens rygg igen.   De är 1 år och 9 månader sedan sist jag satt på honom, men han är densamma Ferrari som innan frånsett en diagnos av KS med pålagringar.   Satt upp på honom i paddocken men red rätt sn...

Av Emelie - 7 februari 2017 19:05

Vinterlandskapet är tillbaka till min förtret, bara bita ihop o härda ut,snart Snart SNART kommer våren (förhoppningsvis)   Hillen o Bella var ute på promenad i snön, tror båda hästarna uppskattade de och jag fick min dagliga motion avklarad ...

Av Emelie - 5 februari 2017 19:33

Äntligen är denna guldklimp åter hemma efter två år i annan ägo.         Är ställd på lösdrift med tanken om att han ska röra sig mkt o ha fri tillgång på grovfoder.   Iklädd pyjamas för att inte frysa men tror han kommer klara detta br...

Av Emelie - 26 januari 2017 01:30

Tid och motivation har varit en STOR bristande faktor blandat med ett extremt tungt år (2016) med många tunga beslut och många nederlag på alla plan.   Mitt bloggande har uteblivit iom detta. Skriver här igen då jag ser att ngr är inne o kol...

Av Emelie - 12 juni 2016 12:40

Divan fick två dagars ledig istället för en dag, men hon klagade absolut inte, och samtidigt en bra test för att se om vi var tillbaka på ruta ett igen, eller om de gick att plocka upp ridningen där vi avslutade.   Som ni ser på filmen så beh...

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards