fullblodenicentrum

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Emelie - 11 maj 2013 14:28

Ja lite så tyckte Steelan om min tanke/handling idag,

jag tänkte vara lite snäll och låta henne gå i gräset och äta lite

men nej nej, lämna trygga padodocken de går ju inte för då får han hispan direkt.

Knäppare häst får man leta efter, så efter att ha trugat lite med gräs som

inte alls passade tanten åkte hon minsann tillbaka till paddocken knäpptanten.


   

Jag lyckades få henne att lukta på de men de var oxå allt *suck*

 

Nä sa Steelan tacka vet jag tryggheten i paddocken "mitt revir/område"

Matte gör inte om detta jag blir såååå himla nervösssssssss!


Av Emelie - 11 maj 2013 11:18

Ja idag är det dagen BF meni nget föl i sikte,

första natten hon inte legat ner i boxen.

Mjölken den droppar men är inte kritvit så de är ju inte på gång än iaf.

Nu längtar man ju få att få se underverket som legat och växt i magen.


     

Undra vem som är mest sur på vem eg ???

 

Av Emelie - 11 maj 2013 09:13

Ja igårkväll utökade jag med hjälp av barnen Wilmas lilla område

så nu blev det lite större och med lite nytt gräs i ena delen.

Ingen blev gladare än lilla Wilmis, dock tyvärr har vi ju berg precis

överallt vilket gör det för mig iallafall att slå ner stolpar

(jag brukar överlåta det till gubben)

så vad gör man ?????


Man tager vad man haver och lilla Wilmis är ingen rymmare (som tur är)


Hi hi detta bjuder jag på så håll i hatten gott folk   


   


Bara för att förtydliga, hon går inte i denna på natten, då går hon i en ordentlig hage :-)



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards