fullblodenicentrum

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Emelie - 6 augusti 2015 09:48

Igår var vi iväg på P&J i Osby och de var

då premiären för Bellan och Sammi.


Men jag inser att fy tusan vad man är nervös när man står vid sidan av,

tror jag är mer nervös när jag står på marken än själv ska rida!


Hade anmält dem till 40 och 50 cm, och de blev två felfria rundor,

hon gjorde precis som jag sagt åt henne, tog de lugnt och travade runt första rundan

och andra gången tog hon allt i galopp. Bellan hade lite svårt orka hålla henne till sista hindret

som oxå låg på vägen ut från banan men efter en lite väl vid sväng och i lite väl högt tempo fixade

dem två de ändå!


Nöjd dotter som sken ikapp med solen igår, och man ser redan hur hon börjar få tillbaka självförtroendet

och de märks att hon verkligen litar på att Sammi ställer upp för de gör hon verkligen.


                   


Här är en ngt skakig filmning från andra rundan, bara inse att Bellan filmar mkt bättre än

vad jag gör.............. får bli en träningssak detta hahaha!




Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards