fullblodenicentrum

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Emelie - 3 augusti 2015 13:19

Efter 3 timmar ute i hagen ringde mobilen ettrigt igen och

Stjärnan var ute ur hagen, så nu tryter verkligen mitt tålamod med den hästen

(nästan så jag faktiskt önskar ngn kört på henne, hemskt jag vet men jag blir galen!)


Så igårkväll bestämde jag mig för att lasta Stjärnan och Spindelben för

att köra iväg dem till ena skogsbetet jag har, har varit en gammal vall

som sen inte anv på MÅNGA MÅNGA år och där träd och annat växt upp.


Hagen har vilat sen jag plockade hem Stjärnan och Candy midsommardagen

så hagen är riktigt fin med grönt friskt gräs, gick jättebra att släppa dem,

lugna och fina båda två och Spindelben han njöt av gräset, tovorna de hängde ner om

båda sidorna av munnen på honom, sötnosen.


      


De ska bara gå här i lite drygt en vecka för sen kommer hovis, och sen ska Spindelben sättas igång

är tanken om allt fortlöper som de ska.


Körde inom imorse när jag skulle hem från jobb, gick en runda för att kolla staket och visitera hästarna

eller ja egentligen kolla Spindelben från topp till tå, ser att Stjärnan ÄNDÅ varit ute inatt då jag fann

hästskit utanför hagen, och att hon på två ställen tagit sig in och ut, dock helt staket.

Visst blir man väl lycklig ????!!!????


Hon driver mig redan till vansinne, kan inte direkt påstå att jag gillar den hästen     


Ja ja nu ligger betet i skogen och med oändligt med grusvägar o få hus, så de positiva är

att jag slipper bli nerringd av folk som ser åringen ute ur hagen!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards