fullblodenicentrum

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Emelie - 19 augusti 2013 12:10

Ja idag har de blivit ett snack med försäkringsbolaget

om varje enskild häst och dennes försäkring, vad jag ska lägga till

om jag ska höja eller sänka de olika beloppen om ngt ska tas bort, om jag ser till vad varje häst

ska användas till framöver.


Vilken djungel och inte bli man klokare av att läsa sig till de nä de är som på den gamla tiden

man får lägga lite tid i telefonluren och lyssna coh ställa miljoner med frågor.


Vilken underbar start på dagen inte sant !!??

(skrev de med en ironisk ton, tro mig)


Men man gör ju allt för sina små vänner inte sant och bara de bästa är bäst nog!


  

Av Emelie - 19 augusti 2013 10:41

Ja dessa bilder i oändlighet och inte är de lätt att få de där riktigt bra bilderna

heller som man önskar så de blir till att fortsätta klicka med mobilen,

dock har jag nu äntligen beställt en "nybörjar" systemkamera, ska bli spännande

om man kan ta lite bättre bilder med den när (om) man lär sig den.


Bjuder på lite FULbilder från morgnen med Lilleman, nja okey då

några är ju lite söta faktiskt min lilla är ju med ;-)


     

Bilden ovan är ju helt oslagbar med hans öra och hela ansiktsuttryck.

     

Ja ni ser själva blandad kompott!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards