fullblodenicentrum

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Emelie - 22 augusti 2013 20:03

Ja idag har Steelan vilat från mig och mina påhitt, både hon och Lilleman blir nu varje 

dag efter middag släppta i gräshagen.


Vågar inte än släppa de direkt i den hagen på morgnen då Lilleman har extra mkt spring i benen 

efter att ha stått på box hela natten och för att minimera att han springer ör mkt och för fort 

och ev ramlar, eller får ont i sitt ben igen så får de börja dagen i paddocken.

Tråkigt men jag vill inte ha han hoppandes på tre ben inte nu när han börjar trampa ner 

'och belasta igen.


Klockan och Leo har idag blivit hämtade hem från betet, de ska tillbaka imorgon igen

men hovis ska först snygga till hovarna på dem alla därför en snabbvisit här hemma och

samtidigt få lite lastträning på speciellt Klockan men idag gick hon rakt in

så de börjar ta sig även med henne.


På söndag styr jag bilen söderut och beger mig till Jägersro för en liten kurs

ska bli spännande och se om man vblir ngt klokare man lär så länge man lever.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards