fullblodenicentrum

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Emelie - 21 augusti 2013 15:03

Jag tror nog jag drömmer ärligt talat!


Tog Steelan på en liten skritt och trav runda i skogen idag, och kan ni tänka

er inte en gång hon bråkade, lyssnade när jag bad henne gå fram när jag kände hon

tveka, och vi övade mkt på halt fast här gäller de att vara snabb med att få henne fram igen

måste börja emd lite i taget tålamod är en dygd!


Provade även flytta henne lite för skänklarna och även de gjorde hon utan protest

VAD HAR HÄNT MED MIN MARA ???


Inte ens när jag istället för att rida mot stallet red en extra runda runt hagen, ja just för att testa

henne så lyssnade hon, visserligen gav hon till ett gnägg som svar till Lilleman men vad kan man

begära, herregud nöp mig i armen många gånger idag och jag till och md vågade mig på att släppa

tyglarna och ta ett kort, inte illa alls.


Positivt tänk från mattes sida var de jag när jag sitter på ryggen!


   


Kan säg att med Steelan är de MKT beröm som gäller och hela tiden "prata" med henne

 men ändå CHOCKAD !

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards