fullblodenicentrum

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Emelie - 14 september 2013 10:40

Ja jisses vilket härligt väder vi fick igårkväll och bara för de

bestämde jag mig för att ta en lugn skritt och joggingtur på Klockan.


Tappat lite av framåtbjudningen nu när hon stått men efter hava turen så återkom de igen

fick henne faktiskt att gå ner mer idag i både skritt och trav.


Flyttade henne lite för skänklen, som hon inte riktigt förstår än men de kommer,

de vet jag. Övade som vanligt halt och idag la jag in halt från trav vilket hon skötte strålande,

och inte behöver jag anv rösten och händerna längre, visst ibland för att markera att han SKA stanna inte

skritta så kan jag efter ett tag ta ett mjukt tag i tyglen men annars räcker de att anv sätet

på henne nu och de är VÄLDIGT positivt.


Tyckte några stora stenar idag va lite läskiga men hon får bara extremt stora ögon och en väldigt lång

hals men traskar snällt på ändå. Ja är man stor måste man vara snäll!


     


Hon har full koll på sin egen skugga och unrade vad de var för ngt, hon försökte senare

sticka ner mulen i marken efter skuggan, gulligt   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards