fullblodenicentrum

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie - 24 februari 2013 16:44

Jag överlevde dagens pass med lilla Candy JIPPI !!!!!


Blev en liten galopprunda i linan innan det var pallen som åkte fram i paddocken.

Hängde två gånger i sadeln innan jag hoppade upp och det va inga problem.


Första gången hon skulle gå fram blev det lite skutt o hej iställen hon lugnade sig så

fort jag kom ner på marken bredvid henne, sen va det till att börja om igen.

O snäll publik i form av gubbe och två barn hade jag också dagen till ära    Hmmm!


O faktiskt hon tog några steg utan bock och bus och ni kan tro hon fick beröm den lilla :-)

Pratade lite fint med mor min om hon ville rida en draghäst till mig så v kunde ta en liten skritt tur 

på den gamla nerlagda järnvägen som i stort sett går precis utanför tomtgränsen.


Får nog flörta ett tag till men så länge hon iallafall slipper sitta på Candy tror jag det går bra :-)

Ha ha ha ha för lite bock bjuder hon tyvärr på ibland   

är ju iof en unghäst så man ska ju inte förvänta sig annat ibland heller.


 En milstople avklarad nu är det bara att köra på !!!???


Imorgon är en NY dag !

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards