fullblodenicentrum

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emelie - 22 februari 2013 11:38

 


Ursäkta suddig bild, stod på håll och zoomade in så gott det gick :-)


Av Emelie - 22 februari 2013 11:18

Letas det ny familjemedlem???


Kolla då denna killen


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=697567


Åhhhh vad frusterande att jag inte kan länka,

jäkla skitdator som inte vill som jag!!!!


Av Emelie - 22 februari 2013 11:11

Ja precis som rubriken lyder   


Kan vad mycket skit man sparar fast de är lite trasigt och tanken när man lagt undan det

säker har varit "kan va bra o ha" Någon som känner igen sig????


Gick iallafall igenom sadelkammaren, gud med skräp, fyllde två hela svart

sopsäckar med skit, iof två söndriga täcken i där som lilla Candy gjort av med nu i vinter

(hon är hopplös gör av med täcke på löpande band tyvärr)

Några söndriga grimmor och annat skit som blivit liggandes.


Ganska skönt och man hittade ju lite saker man inte trodde man hade   

fast kanske inte direkt saknar heller iom att jag inte letat efter det.


Blev det mer plats då, NÄ inte mkt *suck* behöver mer plats till mina 

hmmm kanske ska skriva hästsakerna :-)


Annars idag händer här inte mkt ska ringa om pallpris på foder och 

kollar runt lite allmännt på bloggar och hästrelaterade sidor :-)


Får skylla på att gubben min inte är hemma och kan passa barn,

åkte i onsdags morse och kommer väl nog hem i runda slängor söndag morgon :-(


Ja ja jag ska inte klaga har lejt bort min stora flicka så jättejobbigt har jag inte det

men man är ändå lite "låst".

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards