fullblodenicentrum

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Emelie - 10 februari 2013 17:58

Ja andelen är inköpt och mamma har fått en (dock ej hunnit reg än *suck*)

som tack för att hon passade alla hästarna en vecka i höstas

så jag och familjen kunde åka på semester.


NI HAR VÄL KÖPT EN ANDEL ?????

Annars tycker jag ni snabbt får springa till ATG ombudet   


Lägger in en bild på Stall Eros häst och tränare där både jag och mamma har en andel :-)


 


Här är hon fuxflickan Butterfly Dream med tränaren Katharina Stenefeldt

Enda stoet i årets upplaga och desto roligare att ha en andel :-)

Tycker jag iallafall sen kan ju tänkas att man är lite partiskt :-)

Men så är det ju för alla :-)!


Imorgon styrs bilen söderut till Jägersro och självklart får man passa på att kika in rikshästen lite extra

irl, ska bli kul och självklart se alla de andra tjusiga pållarna oxå, hästmänniska som man är :-)

Av Emelie - 10 februari 2013 17:47

Ja hästarna har helt klart lite energi, både av att gå i mindre hage

pga avmaskningen och för lite motion nu i helgen


Här kommer lite kvällsbilder på Klockan och Steelan

o ja tunga Steelan fick oxå busat lite med ngn bock :-)

Men missade ju henne, så typiskt, va inte snabb nog tyvärr :-(


     

Av Emelie - 10 februari 2013 17:43

Jaha söndag igen och idag har det verkligen inte hänt mkt

på hästfronten *suck* vill mkt men TIDEN !!!


Blev idag äntligen ett kalas för lillflickan som nu fyllt 2år

vilket firades med släkt och till bords stod smörgåstårta och prinsesstårta a la Kräbbleboda style :-)


   


Ska ju synas det är hemmagjort, eller ???!!! ingen mästerdekoratör men gott va det iallafall :-)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards