fullblodenicentrum

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Emelie - 14 februari 2013 14:01

mkt stolt ägare även på pappret till fina gråe grålle   





EL PINTOR (GB)   8260GB45116862T Importerad från Storbritannien 2008
Född
2008-02-29
 
 Kön
valack
 
 Färg
skimmel
 
 Ras
engelskt fullblod
 
 Uppfödarstatus
övrigt
 
 Handicap
Max: 60
Aktuellt: 53
 
Far
DIKTAT (GB)
 
 Mor
HEAVEN-LIEGH-GREY (GB)
 
 Morfar
GREY DESIRE (GB)
 
Ägare 
Borgström Emelie
 
 Ägarfärger 
Uppfödare
Dodd Peter Martin
 
 Tränare
 
 

Ojdå blev lite konstigt när jag klistrade in men iallafall står nu som ÄGARE :-)

YES, har väntat och längtat på detta länge :-) !!!!


Av Emelie - 14 februari 2013 12:04

från ihopsläppet imorse   

ÄNTLIGEN !!!



Kikade ut för en stund sedan, då står alla tre och äter från samma hösilage

jag la idag två olika högar ifall de skulle bli lite tjafs och bråk om maten.


Av Emelie - 14 februari 2013 11:07

Idag blev det äntligen ihopsläpp av Pintor, Candy och Klockan.

Pintor o Candy brukar ju gå ihop men jag har även nu några dagar släppt Candy och Klockan ihop

och de har gått bra, frågan vara bara hur Pintor och Klockan skulle komma överens.


Inne i stallet gillar de INTE varandra, men tro att eller ej ute i hagen INGA problem.

Visst båda kan backa till emellanåt men inga bråk eller sparkar mot varandra

SKÖNT!


Några bilder på de knasbollarna från imorse, film kommer under dagen :-)


 

Jag tror jag håller mig till lilla Candy till att börja med.


 

Jag tuggar lite, för du är ju faktiskt lite läskig Pintor, säger Klockan.


 

Jag är fortfarande lite avvaktande..............du kan ju vara farligt?!


 

Okey då inte så läskig och farlig iallafall, skönt!


 

Så gullig bild, tycker ni inte !!???!!


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards