fullblodenicentrum

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Emelie - 21 februari 2013 12:03

Ja lilla Candy va allt lite tveksam till att följa med mig från hagen idag

inte riktigt de hon ville kan jag tänka mig, men långt om länge fick hon ge med sig.


Blev en kortare tur i linan idag

sen blev det att gå till paddocken och lära sig stå STILL vid pallen

även ute, vilket hon haft lite svårt för, men eftersom hon är en riktig liten gottegris är

hon inte särskilt svårövertalad /svårlärd :-)


Hoppaade upp och ner i sadeln några gånger på henne stod lugnt och fint

hela tiden, MKT duktigt flicka :-)


Drog lite i sadeln, stigläderna och ja allt det vanliga som slänga benet på rumpan,

kittlas i sidan när jag sitter i sadeln eller hånger, vifta med armarna över henne osv.


   


Imorgon blir det vilodag eller om jag kanske när barnen sover, går ut och 

hoppar upp och ner några gånger på henne,

vi får se vad motivationen säger, soffan eller pållarna ?   

Av Emelie - 21 februari 2013 06:59

En löpbild på lilla Steelan oxå såklart!


 


Hittade ingen bra före bild på henne tyvärr letade bland mina bilder igårkväll så

ni får nöja er med detta :-( Sorry !!!

Av Emelie - 21 februari 2013 06:56

Tusen tack Emma för att du hittade dessa korten på min fina grålle   


      

Alltid roligt med bilder på dem när de va i träning.


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards