fullblodenicentrum

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Emelie - 27 december 2014 00:15


Klockan 131222


Klockan 141225

 


Eller varför inte detta nedan är taget samma dag fast de skiljer ett år


9/12-13

 


9/12-14

 


Ganska kul att sitta och jämföra, helt klart mer MAGE iår än förra året,

men jag tror också de vankas en bjässe därinne.

Av Emelie - 27 december 2014 00:04

 Ångesten var på max innan ikväll, har man varit ledig från

jobb hela 9 nätter och ska ge sig iväg för att avverka första av tre.......

ja då kan man inte ha annat än ångest de kan jag lova!

(ibland är de bättre allt rullar på som "vanligt")


Idag var tanken rida på Candy och Hillen i ridhuset, men efter att ha suttit

och ridit runt i skritt och trav på lilla Candy som bara sprang o spände sig

så gav jag upp helt. Totalt värdelöst underlag, jättelöst och nästan snorhalt på sina ställen,

och stenhårt på andra och sätter sig som kakor under hovarna, totalt värdelöst och

helt vansinnigt att sitta och rida i om man vill ha en hel häst, så nä ngt bra av de hela med

att träna hästar blev de inte idag inte! Med andra ord Hillen fick inte ens besöka ridhuset,

och gladast var nog han som slapp "plågas" av diverse konster ordinerat av matte från ryggen!


Ursäkta men JÄKLA SKIT!!!


Jag hatar verkligen när de inte går som jag planerat, grrrrr   


Måtte detta kalla väder fly norrut snabbt för annars kommer väl mitt hår krylla sig på huvet av ilska

tillslut, ni vet jag och vintern vi går inte direkt som hand i handsken, tacka vet jag sommar, VÄRME och sol!

Eller ja nu räcker de om jag får plusgrader och solsken faktiskt   


(arkivbild september-13)

 




Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards