fullblodenicentrum

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Emelie - 28 mars 2013 13:52

snart förbi, och påsken närmar sig.


Varit och handlat kraftfoder till pållarna

blev även lite mineraler, morötter och annat gott, som alltid  


Ikväll ska det hämtas hem 6 hösilagebalar

så jag har hemma några dagar och slipper köra stup i kvarten.

Ganska skönt då det går lite nu med alla pållarna.


Ute i god tid är jag faktiskt med lite andra saker också

hittade en perfekt present till den stora flickan här hemma och kommer 

på posten inom det närmaste.


Även handlat ett par ridskor till mig själv, kan vara skönt att slippa gå med stora

vinterkängor nu när våren närmar sig.


Kör lite på grusvägarna och kollat har jag oxå hunnit med idag, so far,

och ja det börjar smälta undan, tror nog att om vi slipper snön de lovat nu till helgen så

kan jag börja sätta igång pållarna så smått igen.


Gud vad det ska bli skönt att komma upp på ryggen igen,

och komma ut i skogen och rida, härligt!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards