fullblodenicentrum

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emelie - 18 mars 2013 12:57

Jag vet inte ska man planera eller inte ????

Jag är en människa som egentligen är ganska strukturerad av mig

kanske för att jag måste för att få min vardag med barn, hästar och jobb att 

flyta på smidigt och utan att allt ska köra ihop sig dvs stressen som gärna kommer annars.


Satt och kollade på väderprognosen, ska man börja gråta eller bara gå och gömma 

sig i en mörk vrå????

Snöoväder nu tisdag främst men fortsatt snö och blåst även

ons, tors och fredag denna veckan.


Hovis kommer imorgon, o då går ju tankarna lite på vilka som ska skos, hur,

vilka kommer jag trots detta kommande skitväder försöka hålla igång ????

Tänk om ändå våren vore här nu, mmmmm jag längtar!!!!


Mkt som ska göras nu i vår/sommar, kanske dags att skriva ner en

"att göra lista" ????? Fast då är ju risken man kollapsar helt kanske   

Nä skämt o sido, men visst finns det att göra man är inte direkt sysslolös.

Ibland undrar man hur alla andra ickehästmänniskor får sina dagar att gå, vad

de hittar på för att dagen ska passera ja då förutom jobbet såklart. Hmmm ???!!!


Fick lite bilder på Leonore när hon hoppar med sin medryttarinna, ska lägga ut dessa

inom en snar framtid I promise!

Av Emelie - 18 mars 2013 10:47

En film från Jägersro stallrundan i lördags


Av Emelie - 18 mars 2013 10:16

Ja Leonore 

får vara med om mkt, barn som ska klappa

mkt spring liv och röresle ute bredvid hagarna.

Traktorer som kör på vägen och en och annan lastbil (timmerbil)

som kommer förbi.


Kunde inte låta bli att lägga in dessa två bilderna, så sött !!!


   


Ja som sagt vara med om mkt kommer hon och vara :-)

Så är det när man har dem precis runt husknuten!

Av Emelie - 18 mars 2013 10:11

Ja idag släppte jag in även Klockan till

Leonore och Candy som gick ihop själva igår.


Och lite spring och bus blev det men inga sparkar,

bara lite sto tjut men vad gör det ???


Lite bilder på de små vännerna från imorse.


         


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards