fullblodenicentrum

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Emelie - 3 mars 2013 17:10

Helt underbart väder idag, så i middags åkte alla

täckena av och jag tror faktiskt hästarna uppskattade att få 

lufta sig lite och sola sig i den underbara värme som solstrålarna bjöd på idag


Lite bilder så håll till godo gott folk!


           


Denna sista bilden bara för att ni ska se att lilla Steelan alias tjockisen, som vi nu kallar henne 

för faktiskt är tjock, trots att det kanske inte alltid syns på korten   

Av Emelie - 3 mars 2013 16:37

Lite bilder från fodervärden som har Wilma

bilderna är från ihopsläppet med hennes andra häst som nu äntligen kommit hem igen.


       


Roligt att få bilder på de små lurvtussarna   

Av Emelie - 3 mars 2013 09:44

Sista dagen för denna helg och vad har man då fått uträttat??


Ingenting med pållarna.


Solen skiner idag är det varmt ingen blåst än iallafall

energin är på topp men vägarna, ja de är rena blankisen ingen höjdare att sitta och rida en

 häst på inte enligt mig iallafall, jag hoppas innerligt att solen gör sitt och töar bort all

denna is på vägar och hagar.


Passat på att plocka hem lite balar och tömma gödselstacken igen

mockar de som går att plocka upp i hagen de inte går i längre

o självklart de där vanliga pysslet med borstning och pussande på pållarna.


Idag lär inte hända mkt mer är jag rädd för men samtidigt inte kul att ut och rida och man

om någon dag har en väldigt stel häst så ja lite vintervila eller vad man ska kalla det för.


Nu skriker jag efter sommaren eller ja, iallafall VÅREN!!!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards