fullblodenicentrum

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Emelie - 6 januari 2016 20:55

Lilla sötnöten Chilli fastnade idag på kort, tanken var

egentligen att få ett bra uppställt kort på honom,

visade sig dock vara lättare sagt en gjort då han bara ville busa lillskiten.


    


Denna sockersöta lillkille är till salu, så vet ni ngn som söker en

högrest ädel sportmodell inriktning hoppning/fälttävlan så hojta till :-)

Av Emelie - 6 januari 2016 20:48

Idag var tanken att trimma fräs i ridhuset lite,

 mamma har ridit henne och gjort ett bra jobb så jag kan absolut inte klaga men

då de båda är svaga i samma varv och jag är starkare i fräs svaga varv har jag lite lättare

att korrigera henne, dock var hon lite väl laddad idag.


Visserligen ett gott tecken, mkt arbetsvillig när de är så där laddade o pigga om man kan

få dem jobba med en och hon gick sannerligen som en klocka när all spänning släppte.


Vad som satte igång henne idag, var ngt så löjligt som att dottern la en vit filt över sig när hon

satt på läktaren, ja ni kan ju tänka er detta läskiga vita spöke, oboy.

Visst de är ju bara o sitta lungt och vänta ut henne men alltså detta nerver ibland.


Fast o andra sidan är de hennes nerver som gör hela hennes personlighet

och gör att hon  är min lilla lilla fuxafräs.


 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards