fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Emelie - 2 januari 2016 09:32

Lilla Chilli är klassas numera som åring,

men ack lika mkt föl för mig ändå lillskiten.


Han och Spindelben fick igår springa av sig i ridhuset,

men nja de gick ganska lugnt till, lilla Chilli vill mest komma o kela

lite smått översocial de där fölet på gott och ont!


     


Igår tog jag en tur på fräs i ridhuset, barbacka.

Känns idag minsann kan jag säga, jag har inte alls samma balans och då är barbacka

ett riktigt bra träningspass för att hitta tillbaka.


Fräs som alltid lite spänd när hon känner man kommer upp och hon känner man sitter direkt på

ryggen men hon var snäll mot matte och skötte sig ruskigt fint, även om vi höll oss i skritt och trav

(galopp nja där är jag verkligen inte än balansmässigt!)


 


Idag ska jag försöka ta mig en ridtur på Spindelben och jag tror lilla fräs kommer få en vilodag

idag med nya tag imorgon.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards