fullblodenicentrum

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Emelie - 1 januari 2016 10:35

2015 var ett skadedrabbat år, både för mig och mina fyrbenta

men gav även många framgångar och jag blickar framåt med en förhoppning

om att 2016 kommer bli en nystart.


Jag hoppas NI alla som läst och kikat in på min blogg

hade ett trevligt avslut på 2015 i vänner och bekantas sällskap

och önskar ER alla en god fortsättning på de nya året!


Om jag snabbt ska göra en summering av de sista dagarna så har jag ridit

lilla fräs i ridhuset och i skogen, få himla tjusig min lilla fuxa och de är med stor sorg

jag lämnar henne vidare för att ge henne en chans till vidareutveckling och till ett hem där hon

kan få ALL fokus och kärlek som bara hon min lilla bebis förtjänar.


Spindelben och jag är ju lite på samma stadie, båda under rehabilitering och

detta året kommer vi endast fokusera på att kunna komma i form och ta oss igenom ett helt

ridpass, han som ska utb och få upp mer kondition och muskler och jag som ska försöka hitta tillbaka

till hästryggen och kunna genomföra ett ridpass utan att känna att jag "inte kommer upp ur sängen dagen efter"


Lilla Chilli kommer vara till försäljning till förmån för att kunna införskaffa en riktigt bra ponny till dottern

som hon kan utvecklas på och komma igång med träning och ut på P&J med.


Jag ser dock framemot att börja med start från 11 januari som ridlärare för nybörjare på

ridskolan och jag hoppas kunna utvecklas på de personliga stadiet samt kunna ge barnen en

inblick i hästlivet är och få barnen uppskatta ridning och hästar och vilken underbar kärlek man får tillbaka av dem.


Gott folk ha en underbar 1 januari 2016


 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards