fullblodenicentrum

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Emelie - 29 december 2015 13:35

Vardagen är här igen mellan alla röda dagar

många är lediga men jag kämparpå med att jobba

(är tacksam över mina otroligt schyssta jobbekamrater!)


Lilla fräs blev riden av mamma i söndags eller tja vi säger visad, men mamma var spänd som

en fiolsträng och lilla fräs blev likadan, när tjej provred gick de dock bättre

och de såg riktigt trevligt ut emellanåt, lilla Candy behöver man rida ngr gånger och hitta knapparna

på men de såg lovande ut och tjejen/kvinnan tyckte de var positivt.


Igår lämnade jag tillbaka Sammi som vi haft på prov då hon ska säljas, så nu letar jag återigen

efter den perfekta ponnyn till Bellan, även om jag kikar varje dag så blir de lite mer seröst letande nu.

Svårt att hitta den där perfekta ponnyn har jag märkt, de växer sannerligen INTE på träd.


Pållar gick i hagarna igår och tog de chill.


       

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards