fullblodenicentrum

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Emelie - 25 juni 2014 22:02

 Ja då har man hälsat på flickorna på sto med föl betet idag,

barnen tyckte de var skoj se så många nyfikna föl och hästar.


Alla hästar skulle fram och bli klappade och den ena var mer nyfiken än den andra av

fölisarna, och ja inte är Klockan direkt en häst som utmärker sig vara ett fullblod förutom sin

rumpa som är rätt biffig, ser ut att smälta in bra i flocken, vilket är härligt se.


               


Tid är beställd till nytt ul på dygn 42 till Klockan och jag kommer då samtidigt

chip och idmärka lilla Stjärnan, gäller passa på när man har vet tillgänglig och man själv har semester.

Av Emelie - 25 juni 2014 15:31

 Eftersom jag tycker så olidligt synd om mig själv,

att jag inte har ngn häst att rida och inte heller hade möjlighet besöka

Jägersro idag när de är ngr riktigt fina löp nu såhär innan Derbyt

så fick jag ju shoppa istället.


För de är ju jäääääätesynd om mig såklart, eller ??!!???   


 


Jaja, självklart var ju dessa sakerna absoluta måsten för jag hade ju gått under om jag inte köpt dem

såklart, så är de ju med alla nyinköp till hästarna (host host harkel)


Fast vill ngn ha så kan jag säkert ge väldigt bra motiveringar till mina köp, hi hi hi.


Va lite nyttig i all shopping och fixade faktisk nya pass till mig och flickorna inför

vår solsemster, så nggt vettigt fick jag ju trots allt uträttat idag.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards