fullblodenicentrum

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Emelie - 6 juni 2014 23:18

 Ja idag var de inte ösregn och kameran var med och laddad men inte

ville boysen bjuda upp till bus inte, nädå de stod på sin "kala" fläck på backen och

bara tittade och ville bli kliade.


De har faktiskt mest hållt sig på denna backen trots att där inte ät gräs längre men

de kommer väl gå ut mer i hagen när de märker gräset är grönare på andra ställen.


         


Tyvärr fick jag ingen helt riktig rättvis bild på fina Eskimo då han på korten står och vilar ena

bakbenet men vackra grålle är han ändå min fining precis som bustrollet Snigeln, han är mer bebis än

vad lilla Candy är som kommer direkt från banan trots att de båda är lika gamla så är han betydligt

mer valpig och yngre i både knopp och kropp så de är tur han har Eskimo som kan visa honom

och sätta han på plats emellanåt.

O Snigeln är inne i en växtfas, han ser bedrövlig ut, så han om ngn behöver verkligen "sommarvilan"


Men två finigar till gossar har jag  iallafall   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards