fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Emelie - 5 juni 2014 01:08

 Ja ni vet ju att jag är lite tokig i de här med att hästen ska ha egen färg och

matchar då gärna sakerna också, lilla Candy hon fick lila,

för visst är de tjusigt med lila på en liten rödhätta som hon ??!!??


Och jag kunde inte motstå detta fina matchande sett när jag besökte Hööks nu sist

vad tycks?


och


Idag (helt korrekt så var de igår onsdag) blev de longering av lilla Candy

och jag provade faktiskt spänna in henne för hur jag än rider henne så går hon med mulen

mot de blå och vill inte gå ner och slappna av där nere i lång och låg form.


Avslutade med att släppa henne lös i ridhuset en stund så hon fick sträcka på kroppen

själv och tro de eller ej men hon va mkt lugn och travade bara runt avslappnat.


     


Visst är hon bedårande i lila den sockersöta näpna fröken.


Om ni vet ngn redan nu som letar en blivande ridhäst så kommer denna fina

donnan vara till salu, men som alltid är jag VÄLDIGT kräsen och noga med köparen!



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards