fullblodenicentrum

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Emelie - 26 oktober 2013 11:40

Japp då släppte jag självmant ihop Steelan, Lilleman och Klockan idag,

de fixade ju iof ihopslöppet själva innan i veckan men idag under lite mer kontrollerade former.


Verkar dock inte vara ngt större problem, Steelan passar ju Lilleman ganska mkt de första minuterna

men sen struntar hon i honom och han kan stå ihop med Klockan utan att hon bryr sig,

vad Klockis tycker nja ibland är de okey att han kommer och ibland visar hon direkt att de inte passar 

och då sticker han o gömmer sig hos mamma istället.


   


Fina kneppehestar   

Av Emelie - 26 oktober 2013 11:35

Var igår en runda med barnen på Andys lekland och tja då kör man ju förbi de där

varuhuset fyllt med hästprylar, Hööks och jag kunde inte motstå frestelsen

att BARA in och kolla om där fanns ngt, ja ni vet ju hur de är själva inte sant ??!!


Fick ändå bara med mig tränset som jag så gärna ville ha till Klockan och en ny matchande grimma

till henne regntäcke (förra grimman fick isönder tyvärr) och ett dressyrspö som

hmmm en av mina två små troll knäckte för de tyckte väl inte mamma behövde de, vad vet jag :-)


 


Hoppas så att de passar Klockan och inte är för stort, lovar att återkomma med bild när jag provar de :-)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards