fullblodenicentrum

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Emelie - 30 december 2012 22:12

Ja detta året lider mot sitt slut

fått ganska mkt gjort idag så jag kan avnjuta början på det nya året lugnt!


Motinerat Pintor, alla hästar putsade och glänser ikapp

paddocken är idag mockad och tillsnyggad, och gubben min 

har tömt gödselstackan.


Två barn som nu sover, vad mer kan man begära:-)

Av Emelie - 30 december 2012 12:44

utan broddar, JIPPI !!!!


Så skönt att slippa brodda, finns dock ngn enstaka

isfläck men det är nog allt på grusvägarna, UNDERBART.


Gubben min tog barnen och körde en runda och vad passar då inte bättre än en

rejäl långtur med den grå. Skönt väder varken regn eller blåst

Helt klart väldigt uppfriskande.


Pigg som vanligt och fast jag jobbade honom bra på volten häromdagen

så tog det nog halva rundan innan han riktigt gav med sig helt och gick fint 

i lång låg form, han orkar ju inte hela tiden men det är ju en början

och vilka muskler som byggs................ I like!


Känns mkt fin att rida när han går i form men man får RIDA, inget gratis så

jag har nog också idag gått ett gympapass eller två, iallafall lår vader och mage:-)

Tänkt att träning kunde vara så roligt:-)


Själv såg han ganska nöjd ut efter dagens runda, se själva!


 



Av Emelie - 30 december 2012 12:41

ganska bra kompisar, även om Klockan har

lite mer spring i benen ibland än sin kompis Steelan som allt som oftast

antigen äter eller står och vilar under ett träd.


Men Men, därimellan kan vi även vara lite sociala med varandra:-)


 


Söta flickor ihop de där två!



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards