fullblodenicentrum

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Emelie - 13 december 2012 19:11

Här kommer före och efter bild på min fina gråa grålle

men titta på matte ville han inte idag:-(


Håll till godo!


 


 



Av Emelie - 13 december 2012 15:59

Idag blev det en längre runda med Pintor

pigg och glad som vanligt och skjuten ur en raket när man väl kommit upp

From som ett lamm tills han känner man sitter i sadeln sen sätter han av,

men man har ju lärt sig och han gör ju det av glädje och han har sån otrolig

energi som sprudlar i kroppen.


Ja som sagt en lite längre runda med mkt trav idag, någon liten skritt emellan men mestadels trav 

och mot slutet gick han faktiskt i lång låg form, och de märktes han blev ganska trött min lilla grålle

inte så konstigt var ju ett tag sedan han fick jobba med ryggen på de sättet.


Ja lite svettig blv han idag men efter en lång skrittpromenad som avslutning så var han nästan 

redo för en runda till:-) Härligt med fullblod som har energi till många.


Imorgon tar vi en kortare tur där jag kommer öka på med mer galopp och såklart traven

jobbar vi vidare med i lång låg form.


Ska sätta in ett kort från idag senare hinner inte nu då nästa stopp är dagis och lucia för största dottern

som har bestämt hon ska vara tärna iår, INTE lucia, varför??? Jo hon tyckte de var tråkigt:-)

Dessa barn, visst är de underbara:-)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards