fullblodenicentrum

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emelie - 3 december 2012 14:27

Ja precis så är det!


Idag händer inte mkt, hästarna får vara ute desto längre, mkt snö som faller än

men det verkar inte bekomma dem särksilt. Mest en annan som klagar och gnäller.


Ska idag sitta lite på Candy igen, och försöka mig på att

gänga upp broddhållen i Novana och Pintors skor, se om jag lyckas


Är ju alltid lättare när de är nyskodda men nu har ju båda gått på grus och asfalt

efter skoning och det blir då så mkt svårare få upp broddhålen igen.

Men jag ska göra ett försöka iallafall.


Fortsätter denna snön, vilket den ska enligt väderprognosen kör jag nog en runda

till ridhuset under morgondagen med Novana.

Pintor får nog ut och lufsa i snön en runda imorgon som planeringen ser ut idag.


Av Emelie - 3 december 2012 11:30

Fick en liten hälsning från Wilma och fodervärden, 

och några härliga kort på två små pälsbollar


Kolla och njut:-)


 

 


Helt underbara bilder och de ser inte ut att gå någon nöd på dem precis:-)

Runda och goda!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards