fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Emelie - 5 maj 2014 21:58

 Ja tiden den springer som vanligt ifrån en, på gott och ont.

Som jag väntade på att denna lilla Stjärna skulle förgylla våra dagar och

nu är hon redan 10 dgr gammal!!!


Papprena är inskickade på både Leo och Klockans föl så nu väntar jag på svar

om namnet får igenom eller ej men de hoppas jag verkligen de gör.


Lilla Stjärnan har haft lite problem med att ögonfransarna har buktat inåt så nu får hon salva

för ögat och ska ha i 10 dgr men de ser redan bättre ut, mkt bättre faktiskt.

Fasen inte lätt hålla och droppa salva i ögonen på henne även om hon BARA är 10 dgr gammal,

ettrig bestämd dam, redan................... och snabb som blixten oxå.

Hänger med lätthet med morsan sin på ett rejs genom hagen

och hon har en helt annat stil, ser störtskönt ut.


Lovar filma en dag så nu får se henne in action, hi hi hi !!!!





Vet du ngn som är intresserad av att leasa ett sto för avel (seriös) så hojta till.

Dock är jag extremt petig och nogrann med med och vart hon hamnar!

Många tycker säkert att jag är på tok för "hård" i min gallring av intressenter och en anledning till

att hon är kvar men vad fasen med alla "knäppgökar och människor som inte sköter hästar" så kan

man inte vara annat just nu känns de som.


Den som är intresserad får vara beredd på en total utfrågning om precis allt och jag är inte

den som är förhandlingsbar gällande många punkter (på gott och ont!)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards